Panfu

Hejsan

Jag var inne på panfu igår vid åtta tiden (på kvällen) och tog lite kort. Jag tänkte att jag knappt skriver om panfu så nu är det dags!

Veckans Gp present..!


Så här ser den ut i kojan



Sen har jag skaffat en ny koja, självklart har jag inrätt den ;)



Som ni ser hade chatt-tiden gått ut men men.. Dessutom så har jag på mig guldjackan som mna brukade få när man började spela panfu, men nu får man den inte mer :(

Och snart kommer det en igloo

Här en liten bit av det dom skrev i panfu bloggen om det.



Det stog mer men det kom inte med på bild :p

I vilket fall ska jag försöka bättra mig med skrivandet om både panfu och resten.

Men så länge..

Håll höjd

BUNNYCOOL


Ps. Ska nog ha en panfu träff snart, och jag loggar in på panfu om en stund men vart och när förblir hemligt.

Kommentarer
Postat av: Lawiny

hur får man datorn på panfu :O

2011-12-04 @ 20:54:31
Frågor får svar under Frågor och svar! Om du inte kan vänta kan du leta i mina kategorier och se om du hittar ditt svar där.
Kommentera inlägg här:

Ditt lilla namn:
Komma ihåg ditt namn??

E-postadress: (Visas inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0