Träffade Max igår

Hejsan

Jag var inne i Panfu igår och lollibob sa att Max var inne! Jag har aldrig träffat honom så jag blev jätteglad.

Här kommer lite bilder jag tog igår:

Tyvär tog jag bilden efter Max vinkat, förkåt Max :blush: 



Det var bilderna ;) Sista bilden skulle Max gå.

Men men..

I vilket fall väntar jag på att lollibob ska logga in så vi kan spela lite. 

Håll höjd

BUNNYCOOL



Ps. Max sa att han skulle ta lite bilder och lägga upp på bloggen + jag är inne på Panfu, vart förblir hemligt!

Kommentarer
Frågor får svar under Frågor och svar! Om du inte kan vänta kan du leta i mina kategorier och se om du hittar ditt svar där.
Kommentera inlägg här:

Ditt lilla namn:
Komma ihåg ditt namn??

E-postadress: (Visas inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0