Trött och lite seg

Hejsan

Är väldigt trött! Vi hade sim prov, jag klara det men jag är ändå inte nöjd. fish smiley #6070

Aja jag är rätt säker på att jag kommer ha träningsverk imorgon (inte något jag ser fram emot :P)

Hoppas ni har det gött i alla fall. Chattar med Clara (lollifof) på MSN. Jag ska kanske göra en ny design till hennes blogg. Men jag ska vila ut mig och kanske stretcha lite och så.

Jag har gjort några hjälp videos men min röst hamnar efter det jag filmade, vilket är konstigt men jag får hitta på ett annat sätt tror jag.

Men här kommer lite smilies som ni kan få kopiera:

kaos smiley #4730 kaos smiley #4739 kaos smiley #4743 tiger smiley #6228

Hade gött!

Kommentarer
Frågor får svar under Frågor och svar! Om du inte kan vänta kan du leta i mina kategorier och se om du hittar ditt svar där.
Kommentera inlägg här:

Ditt lilla namn:
Komma ihåg ditt namn??

E-postadress: (Visas inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0