Förklaringen

Hejsan

Skrev igår att jag hade fullt upp med en design och en tävling...

Så här är det. Blogg esse (blogg.se) har en tävling. Man ska göra en ny tema mall.

 <--Klickbar bild
  <--- Klickbar bild!

Det är teman som redan finns. Det finns fler "fria" teman men dom kom inte med på bild.

Man ska i alla fall göra en sån mall och jag håller på med en och det tar upp massor av min tid så jag inte har någon tid för bloggen men jag ska försöka bättra mig.

Vill du också vara med och tävla? Klicka här!

Men ett tips om du ska vara med, du måste kunna det här med koderna i kodmallarna och stilmallen, annars har du ingen chans!

Jag ska berätta mer om Köpenhamns resan men jag skriver om det sen okej?

Ses

Josse

Kommentarer
Frågor får svar under Frågor och svar! Om du inte kan vänta kan du leta i mina kategorier och se om du hittar ditt svar där.
Kommentera inlägg här:

Ditt lilla namn:
Komma ihåg ditt namn??

E-postadress: (Visas inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0